annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Marknad..

Kategori:

Usch helgen är redan snart slut.
Jobb igen :) men bra är det.
Imorgon ska jag till Gbg med Daniel, vi ska stå på marknad och sälja lite skit som vi vill bli av med. Massa skit som jag inte behöver längre. Hoppas det går bra.

Ibland känns det som om man har sån jävla otur hela tiden, vilket jag tycker att jag verkligen haft -.- usch och fy fan.
Vet inte ens om det är värt att försöka fixa, känns ganska meningslöst. Så jävla svårt att fixa. Om en sak går bra, så kommer det ta mej fan tio saker direkt som är skit. När ska det ta slut och bara gå positivt ?! Bättre att bara ge upp kanske.

Vart en lugn fredag och även lördag med Jimmy :)
Nu får jag snart lägga mig så jag orkar upp imorgon :))


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: