annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Valborg

Kategori:

Valborg redan imorgon.
Undra vad man ska hitta på?!
Kanske dra ut eller bara vara hemma.
Får se vad jag känner för imorgon efter jobb.
Och vad Jimmy vill göra :))

Idag var en allmänt lugn dag på jobbet, gott det med :) även väldigt gott att man är ledig på onsdag. Denna vecka kommer nog gå fort. Sen nästa vecka är det ju röd dag på torsdag sen är jag ledig på fredagen så kort vecka då med :)) två ganska snabba veckor då.


Var en sväng hemma hos jennie förut. Träffa kiko lite, sååå länge sedan. Herregud vad liten katt hon är om man jämför med Linus. Men världens sötaste suraste katt :))

För övrigt imorgon har jag andra saker jag ska börja med. Får se hur det går. Men det märker vi :))

Nu ska jag strax ta och lägga mig. Så jag inte är döds trött imorgon :pp


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: