annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

1 år

Kategori: Allmänt

Idag är det exakt 1 år sedan jag träffade Jimmy för första gången. Jävlar fort det gått, men känns ändå som längre tid. Mycket kan förändras på ett år. :)

Fy fan vad kallt de är idag, fryser som bara fan. :/ igår när jag höll på att cykla från jobbet, så blev jag nästan påkörd av en bil men det gick bra sen ca 20-30 meter längre bort kommer det ut en gubbe mellan två bilar ca en meter framför min cykel, hann bara veja med framdelen så jag körde över hans fot med bakdäcket. Jaja, gick bra med han också. Han tittade bakåt när han gick fram mellan bilarna, hade han tittat framåt hade han ju sätt mej. Så han får skylla sig själv ;O bara dyka upp så precis framför cykeln :/
Får hoppas det inte händer något idag när jag cyklar. :p


Längtar oerhört till helg, sova sova sova. Så jävla trött precis hela tiden. -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här: