annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

1 juliii

Kategori: Allmänt

Måndag igeeeen. Hoppas dagarna går fort så det snabbt blir helg.
Är så jävla trött idag -.- och jävla illamående med. Alltid varje dag, nääär ska det gå över?! Inte ens säkert det gör det. Men jag får hoppas, för detta är icke kul. Nyser så jävla mkt varje gång jag mår dåligt med.
Jaja, värt det i slutänden :)

Helgen har varit lugn och skön, vart å hälsat på mamma en del. Snart kommer jag ju bo över henne :) vill det ska gå fort så jag kan flytta direkt. Ska bli så skönt med större. blir man inte lika störd på nätterna som i en etta.
Det var inte länge jag bodde ifrån Petersbergsvägen, bara några ynka månader. Det är så jävla mkt bättre ställe där än på flanaden tycker jag :)
Tekla trivs bättre med, men det är nog för att vi bodde större där. Hon måste kunna springa och leka inne med :) och i nya lägenheten får hennes mega säng plats med :)

Nu ska jag göra klart det sista, innan det är dags att gå till jobb :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: