annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Canon

Kategori: Allmänt

Igår köpte jag å Jimmy en systemkamera :) begagnad så den är några år, men det spelar ingen roll :p funkar fin fint ändå (y) fick den ganska billigt med så då gör det inget att den är några år. Den kommer komma till användning i alla fall.

Igår när jag jobbade fick jag ett sms från Jimmy om att han trodde Tekla börjat löpa. Så han frågade efter löpskyddet men visste inte riktigt hur man satte på det, så det fick hans mamma göra. Xd
Syns på Tekla när hon löper, hon ser extra ynklig ut :p haha sötaste flickan


Gott att det bara är fyra dagars jobb nästa vecka :)) hoppas på bra väder på midsommar. Tycker alltid det brukar vara rätt skit väder då :p

Nu ska jag hoppa ner i sängen och mysa med min fina :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: