annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Carrie

Kategori: Allmänt

Kollade förut på den nya serien som började på elvan klockan åtta. Carrie diaries eller vad den hette. Vet inte än om jag tyckte den var något att ha :p
Får kolla något mer på den innan jag bestämmer mig.

Vilket jävla tråkigt väder det vart idag, och självklart i en av dom värre skurarna så var vi ute å kämpa med att flytta en säng i gräs, inte direkt det lättaste att köra en säng vagn med små hjul på och en säng på ca 110-120 kg som står på den. Hjulen fastna och höll på. Men det gick. Genom blöt blev man men jaja.
Imorgon är det äntligen fredag i alla fall (y)
För övrigt visste jag inte att vi var lediga på midsommar, har inte jag hört något om xd så hade inte Göran sagt det på jobbet, hade jag kommit då :pp
Blir la att åka upp till campingen då, mamma å Bertil ska ha fest där. Så släpar med mig min fina å drar dit :))
Även min fina Tekla såklart :)


Ne nu ska jag ta mig en sista kvälls rök innan sängen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: