annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Hart of dixie

Kategori: Allmänt

Var ledig idag från jobbet, så jag åkte med Jimmy när han skulle på möte. Sen åkte vi upp en sväng till frände och hämtade Ewelina den fina ;d körde henne till hennes praktik och sedan hemåt igen.

Senare gick vi ut en sväng med Jimmys mamma Ulrika och hennes lilla sötnos Mia :) fick släppt Tekla lite vid fotbolls planen på tärnan, så hon fick springa av sig lite. Gott för henne.

Vi tänkte köpa Kina mat idag, för vi hade en massa stämplar. Men så kom jag på att det vart ju stängt idag, så det får vänta. Handlade lite annat istället å åkte bort till mamma.
Söta mompa :)

Idag har vi även fått upp hatthyllan i hallen. Sååå mycket finare nu ;d äntligen. Bara spegeln kvar, men vi borra lite för stort hål så måste kolla imorgon på jobbet om jag kan hitta en bättre plugg. Kommer bli så bra så :dd


Fy fan vad man måste kissa hela tiden när man är gravid -.- jobbigt haha. Aja överlever det med. Nu ska jag lägga mig och sova, upp igen 05:00 ;/


Kommentarer


Kommentera inlägget här: