annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Onsdaaaaaag

Kategori: Allmänt

Igår fick vi besök av katt nummer två, pepsi :) han är jätte rädd för hundar men kom oerhört nära här ändå. Jamade och hade sig. När vi gick gjorde han en vippo och satte sig vid vädringsluckan och jama. Så vi öppna igen för honom, men då blev Tekla lite för glad så hon skrämde honom. (Katterna tillhör Jimmys mamma Ulrika) så Söööta är dom. Pepsi är oerhört pratig. Haha fattas bara att Tösa kommer på besök så har alla vart här :p

Imorgon ska vi på visning på en större lägenhet, hoppas på vi får den :)) behövs ju större sen. Det är min brors gamla, precis över mamma. Annars fanns det en annan vi ska titta på med.
Men hade vart kul och ha över mamma å Tony. Jaja återstår att se :)

Min fina ligger å sover så sött :)) han är så söt när han sover xd speciellt söt är han när min alarm klocka ringer och han aldrig fattar var det är haha bad han förut att ge mig min mobil när den ringde och han börja rota på fjärrkontrollen, fick säga att det var fel men då såg han inte min mobil som låg precis bredvid där den alltid ligger :pp Snacka om trött.

En annan som också är trött på morgonen är Tekla, hon sover som en stock xd hittade igår på en annons en annan hundsäng åt henne som jag ska köpa. Den är i furu och fyrkantig med madrass och en låda under. Kommer bli skit bra :))

Kan knappt förstå att jag haft Tekla så länge, tänk att hon redan blir fyra i december. Visst det är långt kvar men tiden går fort. Kommer ihåg den lilla lilla rädda skruten jag kom hem med, som nu är världens mamma gris xd finns inga ord för hur mycket jag älskar min flicka :) kan aldrig tänka mig vara utan henne :O

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: