annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Äntligeeeen jobb :pp

Kategori:

Nu har mina fina gått hem. :(
Jag och teklan sov borta hos honom inatt.
Gick hem ganska tidigt imorse för att göra mig i ordning för ett sedan dra å titta på jobbet jag ska börja.
Verkar skit bra, trevliga folk å allt. Så på måndag börjar jag 2 veckor praktik sedan minst 6 månader anställning. (y)
Äntligen lite tur haha

Har lite andra roliga planer på g också.
Men det är inget som avslöjas nu. ;d
Nu går det lite framåt i alla fall.
Så har jag min fina Jimmy vid mig också :)) och självklart den vackraste hunden ever också :))

Och idag fyller min sexiga pewster 20 med :ddd känns som om hon är äldre men, ja. Haha det är hon ju inte :p


Nu ska jag plocka lite här :)

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: