annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Gula kycklingarnas tid

Kategori:

Påsk påsk. Fan vad detta året går fort.

Har flyttat till Jimmy, så nu bor jag och Tekla med honom. Gjort det sedan en vecka tillbaka. Fått nästan alla mina saker hit som jag ska ha. Möblerna är i alla fall här nu. Men är en jävla massa som jag får göra mig av med. Hans lägenhet är ju bara en etta så inte så stor. Blir lite skillnad att flytta från min till hans. Men han har ute plats så det väger upp det hela :) Tekla är i alla fall över lycklig för det :) plus att vi sparar en massa på att ha hans. Så kul att bo med honom, trivs oerhört bra :) vi har köpt en del nya saker med. Underbart :) men tråkigt jag har 3 månader kvar på min lägenhet -.- jaja.

Just ja, min bror har blivit pappa med. 27 mars kl 14,14 :) 3600 gram. Melissa. Så grattis till Daniel och Anjelika.

Igår gick vi en sväng till tg och drack lite. Trevligt :) Jimmy var inte med för han jobbar idag och imorgon. Fy åt fan vad jag var bakis förut. Helvete asså. Spytt å allt. Vet ju att jag blir oerhört dålig dagen efter nu för tiden. Men detta var riktigt illa. Inte värt det. Herre min Jesus. Nu mår jag bra i alla fall. Haha.
Senare idag/ikväll när Jimmy slutat ska vi bort till mamma på påskmiddag :) gotters.

Gott med lång helg :) inte jobba förens tisdag :p tur att mitt jobb är så bra och roligt :p

Ne nu ska jag ut å röka :)

Måste ju också skriva att min underbara pojkvän gav mig 2 st påsk ägg med :)) glad tjej :) Best boyfriend ever. :))


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: