annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Helg över -.-

Kategori:

Så vart denna helgen över med. Strax dra å lägga sig, ska ju ändå upp fem och sedan jobba.


I fredags träffade jag ewe som vanligt :p drack lite och sedan drog vi till Suads. Trevligt trevligt.
Mindre trevligt att vakna upp på lördagen bakfull och jävlig.
På kvällen tog jag med min Tekla och vandra hem till Jimmy. Sov över där och så plockade vi ner lite av hans saker som han inte ska ha och så.
Sen gick jag hem lite till mamma, satt där å prata lite.
Jimmy kom hit efter jobbet men nu har han dragit hem :( mkt tråkigt.
Men jaja, snart så bor vi tsm i alla fall :)
Mycket kul. Ska säga upp min lägenhet innan slutet av denna så blir det flytt, förhoppningsvis fort. Kommer bli skit bra :)


Ne nu får jag lägga mig så jag kommer upp imorgon.


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: