annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

5 maj

Kategori:

Allmänt seg helg -.- inte gjort något speciellt på hela helgen.
Var meningen jag skulle tatuera mig, men blev ju ombokat igen.
Får se när det blir nästa gång nu då.

Spelade Bingolotto förut men som vanligt vann man inget. Usch och fy.
Men spelar man inte har man ingen chans :P

Funderar på att planera in en tripp till Ullared någon dag framöver :) sugen som få att åka dit, handla massa skit å sånt :)) billigt är bra.

Tog med mig Tekla till netto förut och träffa Jennie, så handla vi lite och sedan satt vi en sväng ute. Gott :) men jävlar vad det ska blåsa hela tiden. Mindre trevligt. Aja, får hoppas det slutar snart.

Har fått något på mitt högra öga med, smärta smärta. Hoppas det går över.

Nu väntar jag på att Jimmy ska komma hem, han har jobbat lite idag. Tråkigt vara hemma själv -.-


3 dagars jobb vecka bara med :) gooooottttt :dd


Kommentarer


Kommentera inlägget här: