annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Lägenhet = klaaaaaar

Kategori:

Å fy fan vad göött, lägenheten är klaaaaaaaar. Känns så jävla skönt. :))) tack alla som hjälpt, speciellt mamma :)) världens bästa mamma. Kämpar å sliter fast hon är helt slut.
Imorgon ska han bara besiktiga och så ska jag vara med när den lämnas över efter jobbet :)

Idag fick jag och min fina Jimmy satt ihop byrån med, lådorna är dock inte klara för de hann vi inte innan vi gick bort till lägenheten. Men riktigt fint kommer det bli i hallen :) börjar ordna till sig här nu :) men någon mer tur till Ikea får det bli, måste ha lite hyllor å så.

Nu ska jag snart lägga mig, så trötter. Upp vid fem igen för jobb. Nu är semester dagarna slut för denna gång :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: