annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Överby idag med :)

Kategori:

1 maj och fint väder (y)

Valborg firades lite hemma hos mamma. Men blev inte för länge för varken mig eller Jimmy. Var så jävla gott att komma hem och lägga sig i sängen å soooova. Hade ju vart uppe sen fem på morgonen.

Var egentligen meningen att jag skulle tatuerat mig idag, men det fick bli ändrat till lördag. Pga röd dag och posten. Något paket med tatuerings saker som inte kom då. Så det blev en tur till överby istället med min fina, jennie och Kristoffer.
Fick gå in och byta skorna Jimmy köpte åt mig i fredags, hela sömnen på baksidan av skorna hade släppt. Så det var ett stort jävla hål där.
Men det gick bra att byta även utan att vi hade kvar kvittot.

Köpte även lite annat.
En tshirt på Gina, ett vanligt svart linne och solglasögon.
Ett par till solglasögon på hm,
Där köpte även Jimmy 2 par solglasögon och ett skärp. Så köpte min söta ett par nörd glasögon till mig (y)

Blev även att jag köpte några blommor och lite jord som jag ska göra fint på uteplatsen med :)

Ikväll blir det kanske bio och kolla på iron man :)

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: