annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Usch usch usch

Kategori:

Blir så trött när man läser vad vissa lägger ut. Statusar med sånt som andra egentligen inte har med att göra, men som enbart läggs ut för att få uppmärksamhet och så att alla ska få se hur jävla synd det är om personen och att den faktiskt aldrig gör fel utan alltid partnern.
Och då får man ju en del uppmärksamhet som detta fina jag skriver :)

Sen när man också vet om hur det är i verkligheten så blir man bara ännu mer irriterad.
Ljuger om en massa och ska få allt serverat på ett silverfat.
Slippa hjälpa till med något på den ekonomiska biten. Bara förvänta sig att det ska fixas ändå.
Bor man sambos så delar man också på utgifterna. Inte att denna ena ska behöva ta det för att den andra inte vill spendera det den har. Utom på sig själv då.
Sen allt annat idiotisk som kommit/kommer med personen.
Ne usch och fy. Skäms på dej.

Så nu var jag klar med det, iallafall att skriva. Finns ju en massa mer. Men inte värd mer tid av mig nu xd

Min fina har åkt och jobbat så nu är jag ensam till halv fyra nästan. Så får bli att greja och hålla på. Försöka få klart så mycket som möjligt av det sista och överraska honom :))

Idag är det även morsdag :)) grattis till min älskade mamma. Bättre finns inte. Tyvärr är hon i Falköping, så blir inte till att träffa henne idag :(
Jag älskar dig min vackra mompa <3

Nu blir det lite frukost :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: