annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

lördag :)

Kategori: Allmänt

Nu är det Lördag. :)
igår blev det lite öl. Ida, Sofie och Sabine kom bort så vi spelade och drack lite.
Sen kom Anjelika också (som jag inte träffat på gööör länge ;O ) Satt en stund kvar
hos mig sedan drog vi vidare till Joel. Där det var lite folk. Var en helt okej kväll men
lite för mycket tjafs. Mindre bra. Inte sånt man ska hålla på med när man dricker.
Men blir lätt så. jag vet. Vid tre ungefär var det meningen att vi skulle till Christian men
jag och Ida bestämde oss för att gå hem istället.  Så ringde Maria till Ida så hon kom och
körde oss ;O inte för att det var långt. Men skönt att slippa gå. haha. Väl hemma slog
jag på tv och kollade lite. Vad var inte på tvn då ;) Joooo det ska jag tala om för er.
John Travolta ;) ;) ;) filmen Michael tror jag det heter. Ofta dom spelar han så seeent!
meen tur att jag kom hem precis då. Efter det gick jag och la mig. Skööööööönt.
Vid tio ungefär ringde Jennie och väckte mig ;O hon skulle komma bort, så jag fick
öppna dörren. hon var ju rätt lagom sådär full ;) haha. Vi tjötade lite, vandrade bort till
torpa och köpte kyckling, torpasallad och baguette. MUUUUMS. Sen skulle vi vila lite
men då skulle jag hänga med Ida till Netto. Så blev inget vilande för mig. Men det gör inget
när det gäller Ida :)

Nu ikväll ska jag bara vara hemma, grejja lite och så :)
om det itne slutar med att vi dricker ialla fall, Jennie hade nämligen med sig
spriiiit ;) muuuuuuuuuuuuums (y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: