annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

jul jul jul jul jul jul jul

Kategori: Allmänt

snart julafton :O
herre jävlar vad tiden går fort :O

tröttare än fan är jag idag, blev inte många timmars sömn inatt,
gick upp klockan fem. gjorde mig i ordning och åkte med mamma till
personutredningen, den gick förövrigt bra :) gott det i alla fall.

Sen handlade vi lite och åkte till bertil, åt frukost och så där.
åkte vidare en sväng till överby för att kolla lite julklappar.
fick köpt någon sådär. haha

sen åkte vi vidare till ännu ett möte för mig, men när jag kom dit
så var den jag skulle träffa sjuk. -.-
efter det vidare till försäkringskassan och fixa lite.

så tillbaka till bertil och åt middag, sedan hämtade vi mini.


när vi kom hem till mamma och pelle.
så blev han dålig precis när vi kom hem, mamma fick ringa ambulans eller hur det stavas.
han får övernatta på sjukhuset i natt i alla fall. hoppas det går fort över för honom och
att dom hittar vad det är för fel också. och självklart att det inte är något allvarligt.

imorgon om vi hinner ska jennie sätta i löshår på mig.
får la se hur det blir hahah. hoppas på det bästa. :P
hennes hår är i alla fall jättefint (y)


shiiiit vad länge sedan jag lyssnade på älskade ne-yo <3
men nu så. mouhahahahaha.


ne nu får jag la ta ut den vackraste hunden i världen en sväng.
så jag kan lägga mig sen. kommer slockna fortast.




tekla :)


over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: