annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

pretending

Kategori: Allmänt

så vart snart denna söndagen slut också ;P
idag är det en månad kvar tills jag blir hela 23 år ;O
så om 7 år och 1 månad fyller jag 30 :O :O omg omg.

fredagen spenderade jag med jennie och anjelika (y)
älskade syster och min fruuu. blev lite drickande som det brukar bli
på en fredag. vandra bort till christian gjorde vi med, sen till henrik.
helt okej fredag ändå. kände mig helt seg på lördagen så jennie
kom över så kollade vi lite på film och så, sen somande vi båda på
soffan :P muuuuums. vaknade klockan åtta på morgonen av en jävla
smäll, då vart det åska ;O tekla blev rädder och hoppade upp i soffan
sen somande jag igen. vaknade tolv ungefär av att anjelika ringde,
men missade att svara ;O sen körde daniel mig bort till henne så jag fick
träffa henne å malte och totte som jag ska passa medans dom är i kroatsien eller
vad fan det heter :P resten av dagen/kvällen var jag med jennie.
tills hon gick hem för en lite stund sedan.
imorgon blir det till att vandra in till stan och fixa med lite papper.
hoppas på att det inte regnar i morgon också ;O
jävla skit väder det blir hela tiden :P


min vackra tekla :) såhär brukar hon sova i sin säng. ;P

så söt så <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: