annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Idol och bakning

Kategori: Allmänt

Nu har Jennie precis gått hem. Hon har varit här en sväng för vi har bakat. 5 olika saker :p 
Mjuk pepparkaka, choklad kaka, lussekatter, mörk kärleksmums och ljus kärleksmums.
Lussekatterna ser för jävliga ut XD aja ner går dom nog i alla fall. Såg ut som någon bombat köket när vi var klara, men nu är det i sitt normala skick igen :) 



Mjuka pepparkakan :)


Chokladkaka :)


Mörka kärleksmums :)

Dom andra har jag inte bild på. :P


Vi har även kollat på idol, inte direkt någon höjdare i år. Men aja. Hoppas Elin vinner (y) vinnar låten var inte direkt bra heller enligt mig :) 

Imorgon ska jag vara lite hundvakt åt Mia å hennes bebisar :)) söta små bebisar. 


Min underbara Tekla fyller 4 år imorgon med :))) min vackra flicka, tänk att för 4 år sedan föddes världens finaste hund. Min ögonsten. Finns ingen underbarare :)) <3


Nu lite mer tv och sedan sova, fötterna värker. :/ 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: