annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Dålig sömn = tröttare än fan

Kategori:

Ojj denna dag har gått fort ;o
Gick upp redan halv sex, men la mig en timma till vid halv nio. Sen var det dags att göra mig i ordning, så skulle jag bort på en slags jobbintervju (hoppas den gick bra). Det märker vi om ett litet tag. Haha

Efter det har jag bara vart hemma hos mamma, ätit middag och handlat lite.
Funderar på att snart dra mig hem. Är extremt trött och imorgon är det dags för hdv igen :)


Oooh sötaste pojkvännen kom med ros och en apnalle i lördags :) bara för han jobbade på alla <3-ans dag. Min underbara pojke :ddd


Tekla blev lycklig igår, hade köpt lite nya nallar till henne. Så nu har hon en massor haha


Ne nu ska jag kolla vidare här och sedan dra hem.


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: