annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

38

Kategori: Allmänt

Dags att försöka sova lite, kommer ju antagligen vakna igen vid tre. -.-

Idag har jag varit med jennie å handlat, vi var även på Viking i ua så hon fick gjort en dermal :) mycket fint blev det. (Y) fick köpt kuddar åt Lheo idag med, som vi hade missat. Haha XD men nu är det gjort, å min goa mamma har tvättat dom så dom är klara. :))

Just ja, i förmiddags så gick min slempropp med :p låter så äckligt och såg äckligt ut med haha usch usch.
Blääää men naturligt


Nu väntar jag på min pimpo som ska komma å lägga sig, å massera mig såklart :)) imorgon jobbar han hela dagen :O så tomt här hemma när han icke är här -.-

Bilden är en mycket sööööt uggla jag fick köpt på ladan i tisdags (y)

Kommentarer

  • Lill Nilsbakken säger:

    Gullegumman. Väntar såååååå på lilla Lheo. Vi ses i morron. Sov gott. Kram

    2013-11-29 | 00:16:10

Kommentera inlägget här: