annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Onsdag :)

Kategori: Allmänt

Idag har jag å min fina stor städat :) gott att ha det gjort :)) känns så bra :))

Min fina lilla syster Jennie fyller även 23 idag :) så grattis till henne.

Nu är det strax november redan, månaderna flyger förbi. Bara ca 2 månader kvar nu. Gud vad jag längtar. :dd ska bli skönt med, för nu börjar jag få ont i ryggen mm. Vill kunna sova på mage också, det kan jag ju icke nu XD tur jag har Jimmy som kan massera mig, så gott. Haha
Märker av alla hormoner också, humöret kan ju flippa hur som. Stackars Jimmy som får märka av det mest. Haha men han vet att jag älskar honom ändå XD

Nu kollar jag på arga snickarn, i väntan på greys. (Y) sen ska jag dyka ner i sängen å sova :dd


Även träffat fina kiko idag :dd så länge sedan. Hon löper XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: