annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

5.

Kategori: Allmänt

Precis kommit in från att följt med Jennie till torpa :) snart dags att krypa ner i sängen så jag kommer upp och inte är dödstrött imorgon.

Efter jobbet så blev det vila lite medan Jimmy var på möte och när jag vakna uppe igen å skulle använda fjärrkontrollen så funka icke den, Jimmy blev oerhört sur när han fick höra detta, så blev i princip direkt bort till Elgiganten å lämna den till service. Men lär ju ta några dagar innan vi får ny, är ju som handikappad utan den xd och allmänt lat :pp passade även på att köpa mig ett linne, hårfärg och parfym :)

Just ja, innan jag kom hem efter jobb var jag inom ladan å handla lite :) fick köpt byxor, strumpor och en filt som mamma ska brodera på till den lilla och även ett par strumpor till Jimmy å ett askfat till jennie :P mkt fina :))


Fick även höra av min kära pojkvän att min mage växt en hel del på en vecka ;O jaja, får överleva :pp värt det i slutänden. Så länge den lilla mår bra så :)) Gud vad jag längtar, så nära men ändå inte :pp


Imorgon är det äntligen fredag och helg :))) fy vad gott att kunna sova länge på dagarna, ialla fall två :pp


Kommentarer


Kommentera inlägget här: