annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

2014

Kategori: Allmänt

1 januari :)
Helt nytt år, firade nyår med mamma, Jimmy, Jennie å Kristoffer :) självklart Tekla, lana och Linus med :) spelade Bingolotto men blev ingen vinst haha det var ju ovanligt :P senare på kvällen/natten kom Rita och Bertil med. Vi fick två jättefina bodys till Lheo av rita också :)


Tycker så synd om Tekla som är så rädd för raketer :( försökte ett antal gånger att gå ut med henne, när det var lite lugnare men det gick inte. Hon ville bara in igen. Var knappt så hon ville gå ut idag heller, bara kolla sig omkring nervöst. Senaste gången vi var ute fick hon precis gjort ifrån sig när det smällde igen. Då drog hon som en galning in igen. Nu ligger hon inne hos Jimmy i barnrummet. 

Detta året kommer bli så bra :) 
Nu har jag börjat känna en del, hoppas på att snart lilla bebis tittar ut nu. Längtar så otroligt. Att det kan vara så jobbigt att behöva vänta, speciellt när det är så nära. På lördag är bf men hoppas på innan :)) tiden har ändå gått fort, kändes som inte alls länge sedan jag fick reda på att jag var gravid, men det var ju i maj :P nu är ialla fall väskan packad, bilstolen står redo så nu kan han komma :) å vi klarade oss till det nya året. (Y) idag har jag faktist mått riktigt dåligt, illamående hela
 tiden. Rastlös och jätte trött -.- 


Nu ska jag kolla klart på face off, John travolta är grym :P 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: