annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Bridesmaids

Kategori: Allmänt

Kollar just nu på bridesmaids, Lheo ligger bredvid mig i sitt babynest å sover :) babynestet är nog det bästa vi fått. Perfekt att ha lilla pojken i. 
Stackarn har massa gas i magen :( fiser som bara den. Får hoppas det går över snart på honom. 
Även fall det låter väldigt roligt när han fiser :pp


Min fina pojke. :)


Tänk att en så liten person kan ge så mycket glädje. Man kan inte annat än att älska honom. Så underbar. Är så troligt stolt över vår fina pojke. 



Imorgon ska min fina jobba, så jag har tänkt städa om jag hinner. Man har mycket mindre tid till sånt nu när man har en liten. 

Lilla Tekla ligger å sover i sin säng, min duktiga flicka :) hon är verkligen jätte duktig med Lheo. :) perfekta hund :)) 



Liten Tekla ligger i sängen med oss, precis vid Lheos fötter :)) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: