annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

BVC

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft besök av BVC :) fick lite böcker och vitaminer till lilla Lheo, vägde honom gjorde hon också. Hela 4150 g vägde han nu, vilket var perfekt då dom räknar med att barn ska ha uppnått sin födelse vikt när dom är ca 14 dagar å det blir han ju på söndag. Herregud, redan 2 veckor snart. Det går fort :P ny tid fick vi också, på fredag ska vi dit igen. 



Badade gjorde våran fina pojk idag med, nere hos mormor. Det gick väldigt bra. Inget skrik eller något. Mammas duktiga pojke :)) 


Mamma badar honom å jag fotar :P måste ha massa bilder på våran fina älskling :) 
Efter middagen tog jag och Lheo oss en powernap, han somnade så gott hos mig i sängen. Så underbar är han :)) 


Jag med min fina pojke :) 

Hade världens otur förut, var ute på balkongen å rökte och när jag stängde igen dörren så det inte skulle komma in rök så gick självklart barnspärren ner. Då kunde jag inte få upp dörren från utsidan. Tekla var med också. Fick lite smått panik för inne låg Lheo i sitt babynest i soffan. Efter mycket jävla kämpande och en halvt knäckt rygg så fick jag äntligen trixat upp dörren så jag kom in. Hade ju inte ens mobilen med mig, och mamma var icke hemma så kunde ju inte ropa på henne. Jimmy jobbade till nio så han kunde ju heller inte öppna :P otur men ändå tur som kom in igen :) 

Nu sitter vi å kollar på the day after tomorrow, bra film. (Y) sen sova :)) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: