annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Evig väntan -.-

Kategori: Allmänt

Blir galen på denna väntan. Inte kan man sova heller, om jag väl kan sova lite så är det sittandes i soffan. Så fort jag lägger mig ned så gör det ont. 
Fick jätte ont natten till torsdag så vi trodde det var dags, dom på förlossningen sa att vi skulle komma in, så vi tog med oss allt å åkte. Fick ligga å mäta värkarna och lyssna på bebis. Men värkarna var inte regelbundna, 2-4 minuter mellan och ibland kom det två värkar på varandra å vidare. Hade inte öppnat mig mer heller, så det blev att åka hem igen. Fick ialla fall en sovdos så jag kunde sova lite. 
Men med min tur som alltid så händer det inget fören jag blir igångsatt. Är så lång tid dit -.- 
Nu har jag kämpat å tagit disken, dessa jävla bänkar är så låga att man får så ont i ryggen. Men nu är den tagen och bänkarna är tvättade. Får försöka driva tiden med något. 
Tekla märker att det är något med mig, hon är efter mig hela tiden och tittar på mig med stora ögon. Min fina flicka :) 
Jimmy sitter å spelar, trååååååkigt :( 

Jaja, nu ska jag hitta på något med att göra :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: