annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Länge sedan nu

Kategori: Allmänt

Nu är det riktigt länge sedan jag skrev. Men har inte riktigt tid :pp
Har ju min lilla pojk att tahand om, plus en massa andra saker.
Gud vad han växer, snart 4 månader. Tiden går oerhört fort. 


Älskar min lilla pojke något så otroligt mycket. Finns ingen finare än han.


Har målat om på hans rum, så nu är ena väggen blå och fin :) bilder får komma när allt är klart därinne :) massa mer att göra :)

Tekla har för övrigt börjat löpa igen -.- usch och fy. Men hon måste ju det haha

Kom på att dom skulle stänga vattnet mellan 23:00-9:00, eller ah kom på det när jag skulle sätta på kranen :P fick snabba mig att fylla upp vatten i en kastrull och koka för Lheo, och fylla upp nytt i Teklas skål :) jobbigt att vara utan vatten 

Snart är det dags för dop :ddd den 17:de är det dags. Wiie kommer bli så roligt. Min fina pojke ska äntligen döpas. Prästen kommer hem hit på besök den 15:de för sista planering eller något :) 
Mamma håller på att fixa det sista, min underbara mamma :dd 

Nu är jag trötter så dags för sängen :) bredvid världens finaste son :dd 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: