annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Newbie

Kategori: Allmänt

Har fastnat för märker newbie till min fina pojke :) dom har så fina kläder. Dock tycker jag dom borde skaffa lite större utbud till pojkar. Finns så himla mycket till tjejer men inte så mycket till killar. 

Igår handlade jag lite till honom och idag åkte jag å Lheo med mamma och jennie till överby då blev det 2 saker till :) även fått handlat massa annat bla 3 par skor till mig, filmer mm 





Har haft besök av bästa Ida idag med :) alltid lika trevligt att träffa henne. Nu på kvällen har jag och Jimmy kollat på Titanic. Så länge sedan. Lika bra varje gång. 

Badade med min fina pojke förut, han plaskade och hade sig. Mammas underbaring <3



Trött bebis somnade i sin stol :)) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: