annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Hejvaddetgår

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen igen som vanligt nu från stc :) även hunnit ta Tekla på sin kvällspromenad. 
Var inte riktigt pepp på att träna men gjorde det ialla fall (y) heja mej. 
Fick ju såklart vänta tills Jimmy slutat jobbet så han fick ha lilleman. 
Var där en sväng i förmiddags också, bränna bränna. 
Även hunnit med en promenad med lilleman, så underbar. Märkte även att hans fjärde tand har tittat ut :)
Bitas är väldigt roligt också, hemskt vad han kan bita hårt med. XD 


Min otroligt fina son :)

Tänk vad tiden förändrar mycket, för 2 år sedan var det heelt annorlunda mot nu. Gjorde precis vad jag ville ungefär, sen träffade jag Jimmy under den sommaren. Åh i den 8:de maj förra året fick jag reda på att jag var gravid. Inget alls planerat men det bästa som hänt :) nu har vi världens finaste son, känns helt overkligt ibland att vi har haft sån tur. Turen att allt gick perfekt under graviditeten och även tiden som varit fram tills nu. Och hoppas den turen fortsätter :)  vi har en sån snäll och underbar pojke. 


Gömmer sig för mamma med massor av kuddar. :pp

Nu ska jag passa på att sova lite, medan lilleman sover :) han har en tendens att väcka Jimmy vid ungefär 3-4 och mig vid 7 XD på natten sover jag som en stock så då får Jimmy ordna haha 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: