annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

15 15 15

Kategori: Allmänt

Söndag kväll och jag börjar bli sjuk igen -.- hinner ju inte ens bli frisk innan man blir sjuk. Hata hata hata. 

I fredags tog Jimmys syster emily studenten samt hans kusin :) så det blev in till stan och kolla sedan fira dom och efter det släppte Jimmy av mig hos Jennie. Tog oss några groggar och cider. Så blev det även tg en sväng och sedan på efterfest ;D var hemma tidiga morgonen ;Oo holy shit. 

Spenderade lördag med mina hjärtan :) min underbara son. :)  
Just ja, var även på BVC i fredags med mitt hjärtegull. Det var dags för 5 månaders sprutor. Lilleman blev ju 5 månader i torsdag :) stora pojken. Sprutorna gillade han inte såklart. 8450g, 69 cm och 42,3 cm runt huvudet. Massa att älska <3  
Sån otrolig kärlek till min son, går inte att beskriva. Helt otroligt att man kan känna så mycket. 
I mormor trygga händer innan sprutor



Inte lika glad efter sprutorna, men mormor tröstade så bra, blev bara lite gråt efter :) 

Han har varit lite hängig sen sprutorna, men börjar gå över :)


Lilleman inne i stan och kollar när faster tagit studenten :) 


Onsdag är det dags för Liseberg (y) Ewelina den fina ska också följa med :ddd happy happy. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: