annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Criminal mindes

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar på tv. Inget bättre för mig. Klockan är ju ändå en del. 
Idag har jag äntligen fått målat klart boxen jag köpt. Nu är det bara lite fin putsning på den. Så är den redo för Lheos leksaker :) 
Har även fått klätt om stolen jag köpt, eller ah mamma hjälpte mig göra det :) blev mycket bra. Passar perfekt i sovrummet. 


Sitsen innan :)


Efter :)) nöjd

Var en sväng på ladan också. Hittade en ram som passar perfekt ;d


Bara ett foto som ska i. Men det fixar jag imorgon :)

Fick även köpt några krukor som jag ska hitta plats åt. Köpte 2 till mamma med. 

Vi har även varit och provkört en bil idag. Eller ah Jimmy körde och jag satt bredvid XD mycket fin fin bil :)) en Saab 9-3 combi. Röd. Precis sån som Jimmy vill ha. Så nu funderar han. Dom håller bilen åt oss några dagar tills han bestämt sig. Den är ju perfekt när man har barn och hund :) men vi får se hur det blir. 

Imorgon är det dags för BVC igen. 6 månaders koll. Dock lite tidigt fanns ingen tid närmare. Är ju lite mindre än 2 veckor tills han blir ett halvår. Gud vad tiden går. Snart 6 månader. ;O nu sover han så gott i sitt rum. Mitt lilla busfrö. <3


Pappa och son :) älska denna bild. Är Jimmys dataspels kompisar som tagit bilden när dom var här :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: