annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Bakfull å jävlig

Kategori: Allmänt

Fy fan i helvete vilken huvudvärk jag har idag :( självförvållat :( känner mig som ett ras :O nu blir det verkligen inget drickande på väääääldigt länge usch och fy å blä
Helt meningslöst, man blir bara jobbig (inte alltid kanske) säger saker man egentligen inte menar mm haha äh kan lika gärna kvitta ;P 
Ska bli nykterist för ett tag ;dd 

Idag har jag haft en ganska gnällig Lheo :) han är extremt mamma sjuk haha söta pojken. Badat har han med gjort. Det är extra kul. Vi var även inne i stan en sväng, Jimmy skulle på arbetsintervju :) sen köpte vi kines mat :dd mums mums. Nu jobbar han så får vänta någon timma tills han är hemma :( 


Våran fina pojke :) 

Nu ska jag strax lägga lilla Lheo så han får sova lite :) själv ska jag slänga mig i soffan och kolla på någon film :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: