annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Tyst

Kategori: Allmänt

Kom precis in med Tekla från kvällspromenaden :) stötte på Ida ute, så blev lite tjöt och en cigg. Blir mer av det imorgon. Bor så nära men ändå går det ett tag mellan gångerna vi ses. :) 

Idag har lilleman varit lite grinig på kvällen, han försöker tappert att sätta sig upp men misslyckas, det gör honom oerhört upprörd. Min ögonsten. 


Ett bad fick det bli på kvällen. Det är uppskattat. 

Jag har då världens underbaraste son. Vilken lycka. <3 

Tänk att i år blir Tekla hela 5 år också. Herregud, mammas stora flicka. Vad hade jag gjort utan henne. Helt underbar. 


Min fina flicka :) kärlek. 

Nu ska jag sova :) å imorgon blir det städa och träffa Ida :) underbart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: