annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

jag skrattar idag.

Kategori: Allmänt

lyssnar på Ison & Fille - jag skrattar idag.  Väldans bra låt :) Kom nyss hem vart inne i stan med min bror och Bremert även Zita var med. haha. Hon är hemma hos oss nu för Daniel och Bremert skulle åka och göra något så vi fick passa henne. haha. Så gullig, hon är allt en udda hund ändå. haha. Jennie och Offe kämpar på med huset, målar och håller på, så duktiga. Men det går ändå rätt segt, inte för Jennie och Offe. Men tar tid tills min kusin och så gjort klart huset. Lite jobbigt för vill ju få flyttat Jennies saker och dom vill ju komma iordning där med, hinna grejja lite i trädgården innan det blir för kallt för det. Men det löser sig nog. haha :) Jag har nästan gjort helt klart rummet med så som jag vill ha det, ska bara ändra lite på väggarna, sen köpa lite prynads kuddar till "soffan" som egentligen är Jennies gamla säng. Haha.

Nu har äntligen oktober börjat med :) Älskar denna månad. haha. Nog för jag fyller år i den, men allt känns så mkt bättre när oktober börjar. Snart är jag heela 21 år. Shit vad fort det går ändå, känns inte alls länge sedan jag fyllde 20. Men nästan ett år har gått. Jennie fyller också denna månad fast i slutet. haha. :) Hon har redan fått en del av sina presenter av mej. Men mer ska hon få. haha. Bertil fyller också denna månad. haha massa som fyller :) Ida har en hel del syskon som fyller denna månad känns det som. Haha uff. jaja nu ska jag göra någon nytta. haha.


Syskonkärlek.

Jennie & Annie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: