annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Bazko.

Kategori: Allmänt

Sitter hos Idas granne nu med Ida för hon passar hennes hund. Bazko. Så sööt och hårig sak. Pratar väldigt mycket gör han med. Vi har kollat massa på tv och nördat oss på farmville. haha. Ofta man kan bli så fast i ett sånt spel, men min period är mer över nu medans Idas nyss börjat. Hon kämpar så med att få sina rosetter. haha. Jag har bara 6 rosetter kvar att få så man tappar ena suget, ska nog ialla fall försöka få alla så är det gjort ialla fall även om man inte har någon nytta för det. haha. Aja nu ska jag kolla klart på Cold Case sedan ska jag vandra hem. Måste då säga att Ida är väääldigt heeet när hon kollar på tv, när hon inte märker att jag kollar ;D haha. // Annie


Kommentarer


Kommentera inlägget här: