annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Brunnshult.

Kategori: Allmänt

dagen idag började med att jag tvättade lite, sedan åkte jag med mamma och Jennie upp till huset. fick ju kolla på det med så jag vet hur Jennie och Offe ska bo. Det var najs, tror dom kommer få det jättefint där när allt väl är klart. biljard rummet dom ska göra kommer nog bli skit najs, bar och allt ska dom göra där inne ;D stor trädgård hade dom med. sedan när vi vart där en stund så blev det att vi åkte in till Mellerud lite för min kusin skulle kolla i en affär, där inne hittade jag ett spel :) Naajs, haha innan jag och Jennie gick in till affären skulle hon visa mig någon annan affär med roliga saker så medans vi gick till den så kände jag att mitt linne åkte ner bak så tänkte jag men va fan är detta haha så jag vart tvungen att dra upp det då märkte jag att det vart ju inte mitt linne som åkt ner utan mina byxor, hahaha där gick jag omkring med dom gör långt ner. haha. Jävla tur jag hade leggins under. haha. Jävla byxor ;D och den affären hon skulle visa mej hade lagt igen så det blev det inget med heller ;D  . efter det så åkte vi tillbaka till huset en liten stund sen fick vi allt skynda oss tillbaka hem för att inte missa idol :) haha. jag somnade i bilen på vägen tillbaka. haha. handlade lite innan gjorde vi med. när klockan typ vart 20 i åtta så var vi klara i affären och skulle åka hem, klart det ska vara någon parad mitt i vägen så det gick skit seegt att köra, dom har ju invigning på arenan idag. vi fick ta en annan väg då så det gick fortare. men vi hann ialla fall så missa inte idol haha. sen blev det att träffa Ida som kom från invigningen, dom är med i den och gör något med teckenspråk. vi satt ute åh rökte och snackade, hängde även med henne en liten stund in till Bazko den söte. Han är så guuuullig, all päls han har och det lilla huvudet. haha. söööööt. Ida är också söööööt. haha :) nu ska jag la kolla lite på tv eller något och sedan blir det till att sova. göött ;D


spelet jag köpte ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: