annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Onsdaaaagen.

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem, har vart på Af och sedan var jag med Ida när hon hämtade ut sin nya mobil :) Mycket naaajs vart den ;D Shit vad jag är trött nu för tiden, måste nog vara för att jag är lite sjuk fortfarande, usch på det. Jennies kille Offe skrämde mig som fan igår ;D haha. Han kom till Jennie men hon vart i duschen, så han gick in på våran baksida, så satt jag och kollade på tv så får jag bara se ett huvud sticka in i dörren, shiiiiit säger jag bara. Bleeev skit rädd ;D haha. Har även bestämt mig att göra mig av med lite filmer. Så fixade ordning dom igår och la undan dom jag ville behålla själv ;D haha. Kan inte spara på alla, har ju ingen plats åt dom ;D haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: