annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Reegn.

Kategori: Allmänt

vaknade nyss så nu sitter jag i köket, det är värsta dåligt väder ute. Blåser och är kallt.
Det tog skit lång tid igår på af, jäävla öppethus säger jag bara. haha. Ska på samma skit den 19:de.
Meeeen lite roligt fick man reda på igår ialla fall, Jennie och Offe ska flytta :D :D Yeeees :D Ska bli så naaajs. Älskart. Nu får jag verkligen hoppas att det inte ska bli någon ändring så dom inte gör det. Då vet jag inte vad jag gör. ;D haha. aja, efter vi vart på af gick vi och köpte töjning till mitt öra, sedan gick vi in på lindex lite så hittade Jennie ett par trosor hon bara ville ha så då vart jag tvungen att köpa dom åt henne :) när vi kom hem så tryckte jag igenom töjningen :) Snyggt :D

åh jag har sån lust att bara slänga ner hennes saker och bara skicka ut henne ur rummet så jag kan göra vad jag vill därinne ;D Menmen får vänta några dagar tills dom flyttat :) Nu ska jag röööka  ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: