annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

sjuuk.

Kategori: Allmänt

usch vaknade för en liten stund sedan. Min syster har nog smittat mig, usch är sjuuuk. Bläääääää. Sjuk och vara bakis är ju inte speciellt roooligt. Kvällen igår spenderadess hos Jimmy, mycket trevligt tycker jag :) Dom sjööng oerhört vackert på sing star eller vad det heter ;D hahaha. Jennie sjöng med haha och hon som är så hes och har ingen röst typ. haha. hon fick kämpa lite extra ;D Sedan blev det en del spel med kortleken . haha. Jimmy tog fram sin kompis dildon med ;D hahaha. inte för att det är han som använder den på sig själv så alla veeet ;D  Jag har skärt min tumme på något också, illa ;D Efter Jimmy hängde jag med Sarah hem, så tjötade vi lite och sedan la vi oss för att sova. Kommer inte ihåg vilken tid men ialla fall, sen runt tio vaknade jag av att jag vart gööör varm och så, då blev det att vandra hem och sova lite. Så nu sitter jag här med göör ont i halsen och snuvig. ;D
Taaack till alla för en treevlig kvääll igår  :)

Vissa personer är ju bara så otacksamma. Usch på det. Usch på dom.

// Annie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: