annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

GLEE

Kategori: Allmänt

har kollat massa på GLEE dom senaste dagarna och det är Idas fel, bara för hon har pratat om dom så mycket.
rätt fjollig serie men när man väl börjat titta kan man ju inte slut ;O

har förövrigt satt in en till säng på mitt rum, så nu är min säng 225cm bred :D mycket gott :)
tekla har en säng och jag en :) vill ju ha min fina flicka hos mig hela tiden :)

min pappa ringde idag med, han och hans fru marie har fått julklappen jag skickade till dom idag, så dom ringde och tackade :) roligt att prata med pappa igen, blir allt för sällan. dom ville att jag och jennie skulle komma och hälsa på någon helg, så det får man ju ta och göra.

tänk att det snart är julafton ;O ;O ;O shit vad tiden gått fort.
har beställt några julklappar som ännu inte kommit ;O har nog otur så dom kommer efter jul, men jaja.
nyår ska jag spendera med min fru :D :D och detta året ska vi bli bakis dagen efter för då känns det lite mer som om man har haft roligt och en lyckad nyår, förra året var mindre lyckat ;P haha men ändå roligt. haha

jaja, nu ska jag kolla lite mer på GLEE :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: