annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

I'm so over you

Kategori: Allmänt

nu blir det snart till att sova :) med Tekla såklart, hon ligger redan och sover.
imorgon åker jag ner till vbg och handlar lite m.m stannar nog kvar där hos Jennie.
får se om jag kommer hem på söndag eller måndag. På lördag blir det lilla edet, då ska även Jennie fixa till sina tatueringar på fingrarna :P paaain. haha.

nu har jag äntligen fått tummen ur och städat mitt storarum, bara dammsuga kvar.
fick byt till julgardiner med, röda fina med guld text på som mamma köpt på jotex.

bara två veckor kvar tills julafton imorgon med :) trevligt trevligt. julen är så mysig.

slänger in en bild på min julgran med för den är extremt vacker enligt mig. Satte upp den för exakt en månad idag enbart för att den är så fin som den är med. :) (kass bild, men så får det vara)

Granen :) mycket finare i verligheten. :) rätt kass bild faktiskt. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: