annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

jaha jaaaaaa.

Kategori: Allmänt

nu är julafton och helgen över ;O

på julafton kom Jennie, Daniel och Bertil hit, även Zita såklart. var en trevlig afton :)
fick fin fina saker med, speciellt en kamera :) mycket glad över den.
det var en rosa casio :) fick också en sån där typ jumpsuit, sån som är i mjukis. mycket cool ;)
och såklart fick jag eclipse filmen med :) fick den samlar boxen också och soundtrack skivan med.
så det blev två eclipse filmer :) men man har aldrig för mycket av dom :)
tekla fick lite hundgodis och sånt. senare på kvällen åkte jag med jennie och daniel ner till vbg
för jennie ville jag skulle med på backstage på lördagen.
blev som sagt backstage med ida, jennie, sarah och saima :) trevligt .
eller ah saima gick aldrig in på backstage men ialla fall :P

och idag kom bertil å hämtade mig hos jennie för att köra hem mig, så jag kan ha hundarna imorgon medans mamma och kjell är hos läkaren :) det enda jag gjort idag typ är att tittat på glee :)
älskar älskar älskar :)

en extremt vacker bild hahah ;P ialla fall tagen med nya kameran :)

hahahaha

Kommentarer

  • anjelika (fru) nilsbakken falck (fru igen) säger:

    så vacker du ärrrrrrrr

    2010-12-28 | 14:30:41

Kommentera inlägget här: