annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

kalla dagen ;O

Kategori: Allmänt

oj oj, nu är helgen redan över typ :( har spenderat den med fru falck som nu ligger i min säng och vilar ;)

I fredags var vi och handlade lite nere i Vbg och hämtade Jennie och Anjelika.
på kvällen blev det grogg :) mums, jag och min fru drack,spelade,babblade och lyssnade musik
och med anjelikas vanliga tur, så ramlade hon i min trappa och skadade rumpan m.m
hon låg även och taffsade på mig hela natten/morgonen, hon trodde jag var sölve ;P

lördagen blev det också dricka :) Anjelikas kusin hade fyllt 18 så vi drog dit.
där blev det en del spyande,bråkande och tjafs mellan olika folk (inte jag och anjelika då, för vi är grymma ;) haha förutom att vi kan ha ramlat någon gång sådär, men det var helt med vilja (a)  )
men det vart allt rätt kul ändå där :) sedan vandrade vi hem till anjelikas andra kusin och det var långt och kallt att gå dit ;O men vi överlevde som tur var. haha. hade det vart sommar så hade det ju inte vart några problem, men denna vintern är så jävla KALL! där blev det lite babblande, överkåthet, pungkliande och massa skratt ;P
vi sov över där och idag fick vi vandra i det kalla igen för att komma tillbaka in till mellerud så min
älskade moder kunde hämta oss :) det kändes som det gick mycket fortare när man gick tillbaka, kanske för att man vart nykter. haha. men fy åt helvete så kallt det var, usch usch. sen handlade vi lite dricka och bågar som vi ska
äta upp till en film senare :) fy så gott det var att komma hem igen, träffa tekla och limski med :)
är extremt trött, känns som om det inte blivit tillräckligt med sömn denna helg, men det tar jag igen i natt mouhahahaha :)

här kommer en extremt vacker bild på mig :) och älska den :)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

vacker vacker vacker :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: