annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

lucia

Kategori: Allmänt

nu är jag äntligen hemma igen, eller ah kom hem typ vid ett idag :)
men har haft en mycket trevlig helg med mini (systern min).
som skrivet så åkte vi ju till lilla edet i lördags till mika, var väldigt trevligt där :)
fick även tatuerat en liten blå rosett på vänstra tummen, like like. :)
mikas föräldrar körde hem mig och jennie på söndagen, var oerhört trött på söndagen
så blev att kolla lite tv när vi kom hem till jennie sedan vilade vi lite och efter det drog vi till affären,
behövdes köpas cigg :)
på kvällen blev det lite mer tv, filmen I am legend eller vad det heter gick på tvn.
blev lite kilande på ryggen med, och lite jennie patter hängandes med ;O hahaha
sen somande jag medans jennie satt vid datan, vaknade på natten av att hon kom flygandes ner i sängen för att sova och landade rakt på min tummen, gjorde lite sådär ont men var så trött så jag orkade inte riktigt reagera så somnade igen. haha.
kiko (jennies katt) var också lite överallt i sängen haha. hon blir antingen jätte gosig eller helt vild på natten ;O


fick även vart på af idag för att få underskrift. :) gott att ha det gjort, ska även dit på torsdag på något möte.
var gott att komma hem och hälsa på tekla :) min lilla flicka :) annars idag har jag inte gjort så mycket.
lyssnar på lite musik, jennie skickade en låt jag ville ha så sitter och lyssnar sönder den nu, hahaha.
"I know you wanna have love love love, sex and sunshine" ;D

Mamma hade pyntat så fint hemma :) duktig hon är min lilla mompa :)

tummen
kass bild, men får lägga upp en bättre när den läkt klart :)



Tekla och Lima :)
bebisarna Tekla och Lima :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: