annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

pray

Kategori: Allmänt

idag har jag inte vart mycket inne på datan, vi har mest grejjat här hemma :)
mamma är så duktig och julpyntar åh gör det massa fint :)

nu är jag himla trött så blir till att lägga sig strax och som vanligt med tekla såklart :)
imorgon ska jag ner till af på möte, kvart över tio. Kommer inte ihåg vad det var för slags möte
men det märker jag ju imorgon :P

lyssnar just nu på justin bieber - pray
han är grym tycker jag, sen skiter jag i att dom flesta tycker han är fjollig och dålig. ;)

just ja, beställde lite saker från jotex idag, några kuddfodral, en matta, blommor, lampor m.m
tog expresspaket med, så sakerna kommer fort, är väldigt dålig på att behöva vänta.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: