annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Torsdag.

Kategori: Allmänt

Redan torsdag. ojoj, snart helg med. Då kanske jag skulle hänga med min syster till någon hon känner i lilla edet.
Får se hur det blir med det, imorgon ska ialla fall jag och mamma ut och handla lite inför helgen å så. Ska även hämta ut ett paket med lite kläder och julklappar jag beställt, sen är jag nästan helt klar med alla julklappar :) Gott.

Idag fick mammas man Kjell åka med ambulans in till sjukhuset, han är dålig och han nästan inga krafter kvar. Så vi får hoppas han blir starkare och mår bättre till jul, annars blir det ju inte roligt.

Längtar massa till julafton, mellandagarna och nyår :) Sen är det helt plötsligt nytt år igen 2011. woow.
tycker tiden har gått extremt fort faktiskt.

Nu ska jag ner till undervåningen lite och röka m.m :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: