annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

grillning.

Kategori: Allmänt

på morgonen igår så kom min vackra fru till mig :)
senare så kom mamma och Jennie för att hämta upp oss
så vi kunde åka och handla. vi handlade in till grillningen (Y)
väl tillbaka så slog vi oss ner i soffan en stund sedan vandrade
vi ut för att sola, fjun kom också då :)
trevligt. lite färg har jag allt fått, men mer åt det rödare hållet tycker jag då.
jävla kryp kom på oss med ;O nasty nasty. 
en jävla blining eller vad det heter kom. den jäveln vägrade fan att dö.
då kom mördaren fjun och slog skiten ur han. hahaha då dog han.
vilken smällar han fick hahahaha.
så kom jennie och sarah och det blev dags att grilla.
jennie grillade men engångsgrill är inte speciellt bra att ha när man ska
grilla kött så fru stekte resten. det blev kött med marinad, potatis sallad och vanlig sallad.
mumsigt. (y) efter det körde vi igång drickandet. våran sprit hade ett grässtrå i flaskan.
haha :P aldrig sätt förut ;O pontus kom också :)
trevligt. helt plötsligt när vi satt där och spelade å drack så gick strömmen.
överallt med, allt hade slocknat. tydligen fick större delen av vbg strömavbrott
eller något. efter en stund kom den tillbaka och vi fick köra i gång musiken igen.
meeeen efter en liten stund gick den jäveln igen ;O
sen vandrade vi bort till glenn å träffade lite folk. efter några timmar där
så vandrade vi slutligen till onsjö hem till fru :) blev bara lite lite dricka där sedan
sov vi och jag vaknade upp sleten som ett as :P daniel kom och hämtade mig så jag
slapp gå tillbaka (y)

sen har jag inte gjort något speciellt så ;D

imorgon bär det av en sväng till gbg, daniel skulle handla något där.












Kommentarer


Kommentera inlägget här: