annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

internet igen :)

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen internet igen (y)
hände något konstigt med min dator i typ tisdag eller onsdag.
mitt trådlösa vägrar fungera. så nu har jag fått dragit en sladd :)

tänkte börja med att lägga in några bilder från i onsdags.
då var nämligen Sabine här och vi bestämde oss för att jag skulle
sminka henne lite :) roligt att ha någon att öva på.
då jag inte är speciellt bra på att sminka andra förutom mig själv.
men tycker allt jag lyckades rätt bra :)


Sabine före :)



Sabine efter :)




Sen gjorde jag en regnbågsaktig sminkning.
den blev la inte riktigt som vi tänkt. haha


I torsdags så var mompa här en sväng och hälsade på.
min älskade lilla mompa.
senare så messade jag med fru falck lite
och vi båda blev sugna på att dricka :)
så bestämde oss för att mötas vid roddarklubben
och sitta ute i det fina vädret.
slutade med att vi bara satt där någon timma
för det blev skit kallt när solen gick ner
vi begick oss istället hem till mej och fortsatte dricka lite.



en mycket söt fru vid roddarklubben.


igår så bestämde jag och fru oss för att dricka igen.
så vi kämpade och fixade. haha
seeeen blev det massa goda groggar :)
började hemma hos mig och sedan drog vi vidare.
var en trevlig kväll tycker jag. ;P
mååånga groggar för mig och fru :P men det är så det ska vara :)
somnade borta så vid tolv eller något sånt vaknade jag
och vandrade hem. när jag kom hem så var Daniel mycket pigg
medans jag var typ död. så bestämde han att vi skulle åka och handla lite.
så jag seg som fan drog på mig solglasögonen (älska)
vandrade ut till bilen, hämtade upp Sabine så körde Daniel henne till
Öxnered åkte en snabb sväng till erikshjälpen vi köpte ett fint askfat till
storarumsbordet och fina glasunderläg, sedan skulle Daniel hämta upp Sabine igen
så vi åkte tillbaka för att hämta henne, sedan blev det willys och handlade.
massa gooooooooda pk (y) och en snabbsväng in till torpa glömde köpa mat
till min tekla ;O illa illa. var nog fortfarande lite full. haha
seeeen fick jag äntligen komma hem, somnade när jag kom hem sov någon
timma vaknade och har inte gjort ett skit sedan dess utom att fixa internet.



sminket igår (y) blev helt okej tylcer jag dåeeeeee ;D



nu ska jag la se om det finns någon film eller något att se på.
ta mig en dusch med och en promme med tekla. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: