annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

jaaahaaa.

Kategori: Allmänt

Mamma hade någon award sak på sin blogg som hon skickade  vidare till mig och några andra.
Så får la ta och göra den. haha. Får se om jag kommer på något.

Reglerna är att man skall avslöja åtta saker om sig själv och skicka awarden vidare till åtta personer.
Här kommer dom. ;P

1. Jag har en hund som heter Tekla. (som nästan alla vet)
2. Jag älskar min mompa <3
3. Jag bor med min bror.
4. Jag har 10 st tatueringar varav 7 st är skit fula :)
5. Jag är född blond
6. Jag blir lätt irriterad. (a)
7. Jag saknar Rocco. <3
8. Jag har 4 st syskon.



Sådär jaaaa. haha
Istället för att jag skriver 8 personer så skickar jag vidare den till alla som vill.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: